Tuesday, March 30, 2010

Kejayaan..

Syurga? Penting ke..

Entahla.. Ya Allah.. Sapelah aku.. Untuk merasa nikmat lagi.. Aku sekarang ini cuma berfikir2.. Apa lagi usaha yang perlu aku buat Ya Allah.. Untuk membuktikan yang aku ini hambamu yang taat..

Aku ingin dekat sentiasa padamu Ya Allah.. Aku sangat rasa bersalah.. Kiranya sesaat pun melupakanmu..

Di manakah kejayaan itu Ya Allah.. Untuk berada di sisimu selalu.. Berilah aku peluang.. Aku berharap sangat..

Ya Allah.. Dengarkanlah kata hati ini.. Ingin sahaja aku tinggalkan dunia ini.. Tapi apakan daya.. Belum masanya lagi.. Emmm.. Aku rindu.. Untuk bersamamu..

Jangan biar aku leka dengan permainan dunia ini.. Jangan Ya Allah.. Jangan sekali..

Aku ini banyak berdosa..

BAgaimana aku nak kurangkan dosa Ya Allah? Bagaimana? Sedangkan ilmuku sendiri tidak cukup.. Hanya Engkau yang lebih berhak menentukan dosa pahalaku..

Aku takut Ya Allah andainya Engkau tidak meredhakan aku.. Aku telah mencuba sedaya upayaku.. Dan esok aku akan cuba lebih lagi Ya Allah.. Untuk mentaatimu.. Sungguh hina andainya aku disini, tidak mentaatimu..

Kekalkanku dalam keimanan ini Ya Allah..

Kekalkan kejayaan itu sebagai matlamat aku..

Andai kau campakkan aku ke dalam api nerakamu, apalah daya diri ini Tuhanku.. Engkau Maha Adil..

Bukan amalku yang menjauhkan aku dari api nerakamu.. Tetapi Rahmat dan Kasih sayangmu Ya Allah..

Aku tidak layak.. Untuk bersenang2 sahaja dengan nikmat ini.. Hinanya aku..........

No comments:

Post a Comment